Bedankt voor de feedback jongens. Fotodump klinkt inderdaad nog een beetje vaag en zal deze ook nog aanpassen. Het foutje had ik niet gezien

Inmiddels al aangepast.
De template die er komt probeer ik een beetje naar de stijl van de website te krijgen, als dat lukt. Maar dat moet ik zondag nog ff zien

Mad Viper schreef:
Leuke indeling, maar om een fototopic fotodump te noemen is niet echt mijn smaak van goeie titels. Vooral niet als je dan ook een filmpjes topic er in verwerkt.
Qua opheldering vraag ik me af wat we bij evenementen en musea's eigenlijk nu voor info kunnen neerzetten over musea's. IS mij nog niet helemaal duidelijk namelijk.
Ik zou trouwens foto van de maand weer in het algemeen deel zetten, valt het meer op, wanneer komt trouwens die van maart?
En zijn het overige gedeelte bij luchtvaart en bij community niet eigenlijk hetzelfde?
Zoals al gezegd, zal de naam van Fotodump nog wel veranderen. Zoals Tim al zei klinkt het inderdaad een beetje als van ja fl*kker je foto's hier maar in dit topic... Ik ga kijken of er nog een beetje inspiratie opkomt voor een leuke titel.
En nu even over dat musea's. Ik dacht dat als er mensen zijn die willen weten wat er zich in de luchtvaartmusea's van Nederland bevindt, dus wat je er kan zien, in dit gedeelte een bericht konden plaatsen over dat. Of eventuele andere vragen over bijvoorbeeld het Aviodrome o.i.d kunnen dan ook daar worden geplaatst. Maar aangezien er voor de meeste mensen op dit forum dit niet het geval is, verwacht ik ook niet dat jullie berichten gaan plaatsen

Ik zat er ook al aan te denken toen ik Foto v/d Maand weer naar Algemeen te doen. Vond inderdaad zoals je al zegt het een beetje onder aan staan. En wanneer die van maart komt, ik heb geen idee. Ik heb geen toegang tot de foto's die bij Foto v/d Maand worden geüpload, dus ik kan ze ook hier niet plaatsen. Misschien dat ik het wel kan binnenkort in overleg met Niels.
En bij Overige bij Luchtvaart is het bedoeld voor berichten wat met luchtvaart te maken heeft. En bij Overige onder Community is het bedoeld voor berichten niet-luchtvaart gerelateerd.
Ik hoop dat dit wat meer uitleg heeft gegeven

O ja, ik zat er ook aan te denken Introductie niet meer op te nemen als onderdeel, maar dit als een topic in Talklounge te stoppen. Wat denken jullie daar van?
Groeten, Jeroen